Några kort gjorda :)

De var länge sedan jag visad lite alster jag har gjort. Men jag har bara inte hunnit och nu när jag har lite tid över känns de svårt att komma igång  lite  känns lite ringrostig.Har inte kommit in i något bra tempo ännu :)
Men några få kort har jag fått till. Har en del som måste göras men jag är så himla du och skjuter upp de, de ska ju inte vara klara fören i juni *L* (någon som känner igen sig? ja jag tror väl de )
image338
image339

Jag tycker muffinsen är så söta ska bara få till de lite bättre.Billiga var stämplarna oxå
lika så Hjärtat (+lite andra blandade hjärtan i förpackningen) är oxå från samma märke Inque. Jag köpte dem på Arkivets  klubbdagen 39kr st kostade dem kul att handla lite olika stämplar "omonterade" fast färdiga direkt att använda.Perfekt tar lite plats och man slipper ezmount oj så stavas de inte men ni fattar nog vad jag menar.
Förresten de är ny klubbkväll på
Arkivet för ALLA tisdag den 27maj de är bara att kolla in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback