Vilken upplevelse

Vilken upplevelse de var att få vara med och uppleva Scrapevent i helsingborg förra helgen.Massa kurser hela dagarna långa, med massa roliga saker att prova på och lära sig.Trodde jag skulle hinna göra en hel del på lördag kväll oxå. Men då fick man göra färdigt de man inte hann på dagen och så var ju huvudet ganska trött. Vi höll  på från 09.00 -24.00 med väldigt full späckat schema .Man kunnde då inte ligga på lat sidan minsann.I pauserna mellan kurserna hjälpte jag och Malin.h till i Arkivets butik.SÅÅÅ himla kul de är och faktiskt ganska bra för plånboken oxå då man blir ganska mätt på det och de hjälper att tittshoppa. Jo då lite handlade jag allt vissa saker vill man ju allt ha och vissa saker kommer jag på att de skulle jag ha köpt .Så en tur ner till arkivet lär de bli.
Malin och jag fick välja en present av Tarja mellan ett alfabet (av de nya :)eller en Bind it all maskin. Vi kunde inte riktigt bestäma oss så vi kom fram till att vi tar en av varje så lånar vi av varandra ,smart tänkt Malin! och ett JÄTTE TACK Tarja . Här kommer jag med min fina present i handen .
92238-563
men oj vad gör jag för min?? som vanligt ser jag konstig ut när kamran kommer fram.

Var faktiskt inne en snabbis på Inex för att köpa stämpelblock (har ju en väldigt snäll vän som har några nya fina stämplar ;) som jag vill låna *LER* . Inex hade fått in massa saker till oss scrappare :) :) bra priser oxå hittade ju lite blommer tex, i en rea låda de är ju inte helt fel.

Ni glömmer väl inte Nationella Scrapbookdagen på Lördag (3 maj) finns massa roliga erbjudande runt om på olika scrappbutiker bla ska jag själv försöka hinna ner till Arkivet där jag blev lockad med ett av deras erbjudande på bla stämplarna från från Inque.Kolla i
Bloggen
  
Här försöker man hålla in på att äta sötsaker bara på lördagar . De går ju så där bra, nu när man har goa vänner som fyller år och man våldsgästar :) dem och de bjuder på godsaker.
Ha de gott alla.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja man behöver ju nya saker hela tiden! Konstig hobby! *L*
Ska försöka klämma in en sväng till Arkivet imorgon om det går.
Tack för trevligt kalas-sällskap!
krAM Anneli


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback