Halloween

Här hemma har de firats halloween.
 
Vi tycker de är lite kul med  fester med lite teman och i år var de Linus tur att bjuda sina klasskompisar på halloweenfest 15 st små hulliganer nej jag menar häxor spöken demoner mm.

Roligt hade de i vilket fall.
De bjöds på avklippta fingrar och grenar att äta och ögon(muffins) och lite annat småt och gott.
De fick göra sin egna  godis"påse" klart barnen ska pyssla *L*




Sist men inte minst så lekte vi en paketlek. Alla hade med sig ett paket för ca 30kr. Den gick ut på att snurra flaska den som den pekade på fick välja ett paket. Även denna var uppskattade. Vad roligt de e att se alla dessa glada barn.



Igår var vi bort bjudna till Erika co (TACK) på halloweenfest. Riktigt skönt att bara få vara gäst *Fniss*
Hon hade gjort en jätte god höst gryta. Tyvärr har ingen i våran familj fastnat på några kort, nu när vi har varit utspökade *suck* hur missade jag detta.Tyvärr var jag lite koncentrerad på att alla barn skulle ha de kul på Linus fest  och sedan på  Erikas slappnade jag bara av. Ganska i vilket fall.
Nä nu ska jag gå på marknad ses en annan dag..........

Kommentarer
Postat av: Maria Tomar

Hejsan!

Vill bara tack för senast och dina fina ord i bloggen! Det var verkligen jättekul!!

Hoppas vi ses snart igen!

Kram

2008-11-03 @ 09:05:16
Postat av: malin

åh vad roligt med halloweenfest för barnen... de ser ganska hemska ut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback