Lite blandat.

Jag har försökt mig på att vara med i scrapperiets helgmaraton.
Här är lite bidrag som jag har skickat in


Här skulle man ha minst en stämpel.


Ett enkelt och ganska stilrent kort efter en skiss.


Denna var oxå efter en skiss ...


Lika så denna layouten efter en skiss. Jag älskar starka färger.....men även...


Lite dova gamaldax kan smyga in i mina album i mellan åt *L*
Här skulle man göra två egna dekorationer  jag hade inte så mycket tid på mig så jag görde de lätt. Ett (el två) hjärtan är ju alltid lätt att fixa till och de passar ju på (nästan) alla layouter.

De var lite från mig just nu.
Ska göra iordning för morgon dagen och strax iväg till jobbet 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice nice.

Hm... var inne på paperdollen men vad ska jag titta efter??? (datum har jag fått koll på ler)

Kram

2008-11-17 @ 07:23:30
Postat av: Erica

Härliga saker du gjort! Kram Erica :0)

Postat av: Charlotta

Här var det mycket nytt & fint ! "Prins" var ju bara såååå fin !!

2008-11-20 @ 14:36:49
URL: http://happieart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback