Två nya layouter

Jag då har jag fått gjort två layouter med de nya "sassa frassa" papprena för Arkivet.

papper - en färgad cardstock och sassafraslass nya papper.+ sassafraslass sticker
hörn,board och blomman(med text innuti)
Utstansade blommor i samma papper  med lite glitterlim
gröna frills som stamm.


papper - enfärgad cardstock + sassafraslass "spelpapper"
text -vit thickers ,vit gellpenna
Qk långa pil.
Banden sitter fast med hjälp av häftapparat/klämmor.

Kan knappt fatta att de snart e dax, bara några få dagar kvar till Scrappingen en fartfylld helg med massa scrappande i två dagar. Jippi jippi jippi

Kommentarer
Postat av: Anneli

Två härliga layouter du gjort, Nancy!!

Vi ska det blir skoj till helgen!!

Bara 2 dagar kvar!

krAM Anneli

Postat av: a home far away

Hej!

Första gången jag besöker dig, du har en fin blogg!



Ha en fin dag!



//Gunilla i Singapore

2008-10-24 @ 07:15:20
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: Jennie Rydhed

Hej! Ville bara tacka dig o syrran för super trevligt sällskap i helgen! Jag fick en typiskt bar plats! Jätte fina grejor i din blog. Har försökt maila dej men har nog fått fel adress eller så är det en 8 som ska vara ett s eller tvärt om. Men du kan väl hälsa syrran så får ni höra av er om ni vill. Jag tycker det hade varit väldigt trevligt att träffas i gen. Kram Jennie

2008-10-27 @ 23:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback