Recume från en toppen helg

De har varit en toppen helg med massa scrappande, fnissande och kacklande då scrappingen äntligen var dax.
Nästan 100st scrappand tjejer under ett och samma tak hur kul som helst. De har varit massa utmanningar tyvärr han man ju inte ställa upp i alla. Men några han jag göra till. Och vet ni va JAG vann första pris i en av tävlingarna jag var nästan i chocktillstånd när de visade upp min layout, Jag tror att jag nästan skuttade fram och tog i mot priset mer scrappar saker från scrapperiet TACK. De som var roligast med denna tävlingen var att juryn bestod av scrapperiets två ägare.Så de spelade ingen roll om man hade vänner som "hejade" på en. Den var lite klurig/svår oxå man fick bara använda rosa och gröntpapper texten skulle vara svart och detaljer i vinrött. Ofta är de lite vitt i papprena mm och en utmaning var att man inte fick chalka kanterna(svartar kanterna tex) som jag ofta gör, tycker de blir mer liv. vi måste vara himla duktiga i paperdolls just i den tävlingen vann vi alla tre priserna *L* Grattis Erika och Maria hon dessutom vann fler gånger. Hon är så himla duktig/flitg (ja de är de flesta, okej) tror även att vår Annelie också kammade hem något pris om jag inte minns fel.?? huvudet gick på högvarv hela helgen så de var svårt att komma ihåg allt. Tack Malin Malin och Elisabet för ännu en jätte lyckad scrapparhelg. Tack för ett jätte trevligt sällskap  alla som satt runt omkring mig. Och som stod ut med syrran och mig *fniss* ni fick ju lite underhållning *L* i mellan åt.


Här är mitt vinnande bidrag. Med ett kort på Syrrans tös Felicia.






Har två till men den en a känns inte bra ,jag får nog fila lite till på den. Den andra har jag inte hittat någon bra rubrik till så de får ni oxå vänta på.
Ha de

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, visst var det en rolig helg. Grattis till vinsten! Du är superduktig och jag är så avundsjuk på dig för jag kan verkligen inte få till en LO.

Kram Lena

Postat av: Ita

Nä men, Att du vann har jag missat helt - GRATTIS! Vad roligt!!!! Jag var dock inte kvar när den tävlingen avgjordes. Visst var det en trevlig helg.

Kram

2008-10-29 @ 10:20:26
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: malin

så himla mycket fint du har gjort - och det var sååå kul att du vann!!! hejaheja :) roligt att du tyckte det var en bra Scrappening... ;) kram på dig

2008-11-05 @ 18:18:34
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback