[ Äpplen ]

Helgen har gått till att sova lite (efter som jag jobbade fredagnatt extra), kollat på köksbord och letat hantag till köksluckorna.Vi åkte till Ikea bäckebol bla, de skulle vi inte gjort (gör inte de just nu) de håller på att göra om hela varuhuset. Så allt var verkligen i kaos, de fanns nästan ingenting varken att få ideer från el. att handla. Billigt blev de.

Jag får göra som Malin.F läskas av grannarnas fina äppleträn. Våra åpplen är så små och bara massa fula prickar på.
Men i lördags när vi skulle gå och handla lördagsgodis, tog jag mod till mig (äntligen)jag såg någon vara ute i en trädgård som jag ofta går förbi när jag är ute på promenda med Sally och frågade om vi fick lov att plocka lite äpplen. Vi fick plocka hur mycket vi ville :) :). Rasmus ögon var som klot man såg hur lycklig han blev. Han verkligen älskar äpplen,han kan lätt äta upp några stycken (5-8st OM han får/finns)om dagen.

Visst är dom fina.

Men ibland kan de vara svåra att komma åt. Men skam den som ger sig.

Visst ser han lycklig ut  Rasmus.

En sista bild på mina busfrön, jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: malin

åååhhhh vilka hääärliga bilder - särskilt den sista på grabbarna, hur snyggt och fräckt som helst!!!!! kram på dig, hoppas allt är bra och att ni får bättre köksinspiration nästa gång ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback