Nu har vi bestämmt oss

Nu har vi bestämmt oss köket blir svart och trä.Anders provade måla en av våra gamla luckor för att se hur de blev. De blev jätte snyggt, så Anders har fyllt upp med att måla *LER* nu många långa dagar på jobbet. Men de kommer de vara värt.Kort kommer senare när allt är färdigt.

Lite layouter till semester albumet (lettersize)

våra nyfunna vänner Alicia ,Alex och Linus som har rullat sig i sanden innan de hoppade i badet

Rasmus och Linus lekte lite med vattenmelonen att de var ett rymd ägg, därför denna udda titeln.

Här badar  Rasmus och jag på ett av våra favorit ställen på krk i kroatien

Även några kort är gjorda men som vanligt glömmer jag att scanna dem innan 
jag gav bort dem. så håll till godo med dessa två.

Vi var ju på döskalle fest för ett tagsedan så var passar inte bättre än ett döskallekort *fniss*


Ha en skön helg allihopa
kram

Kommentarer
Postat av: Annika

Kan tro att det blir görsnyggt med svarta luckor i köket och tröttnar man så är det ju bara att måla om! Så många härliga Lo;s du gjort. Gillar döskallekortet...Hoppas att du mår bättre och är piggare nu. Kram Annika

Postat av: Ita

Jag blir så nyfiken på Kroatien! Snyggt alltihopa.

Kram

2008-10-03 @ 18:37:41
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback