2 till...

Ytterliga två layouter till semesteralbumet.


De blir ganska enkla, mest dubblelayouter i detta albumet (storleken är
nästan som ett A4 lovar att kolla vad de heter till nästa gång)

Man kan ju tycka att, oj vad hon har kommit igång. Fast de känns inte så, för de känns väldigt trögt. Hoppas att de släpper snart, om inte innan så MÅSTE de göra de till på söndag *L* fast e man bland goda vänner så brukar allt lösa sig.

Jag har ju klagat på att jag ständigt är trött och att jag har problem med mina ben de känns som de brinner el hettar till mest natte tid när man ska sova el på jobbet när jag plötsligt måste gå omkring. Själv tror jag att jag har B12 brist som mamma el RSL (rastlösaben finns ett finare ord på engelska men jag kan inte stava till de ). Så äntligen tog jag mig i kragen och gick till doktorn. De visade sig att jag hade fel på fötterna så en "speciall sula ska jag ha i alla skor.Fast jag tror inte mina rastlösaben problem kommer att sluta helt. Där i mot kanske jagslipper kramperna el de ont i fötterna. Sedan  hade jag även järnbrist (som mååånga har) lågtblodtryck, lågtblodvärde mm ja då e de inte konstigt att man är trött hela tiden.Fler tester har jag lämnat så nu hoppas jag på att de hittar vad som saknas så jag blir pigg igen.
Nä  nu ska jag inte beklaga mig mer, tack för att ni orkade läsa allt detta ;)
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ita

Du kanske har för låg ämnesomsättning, om de inte kollar det så be om det, bara ett blodtryck behövs. Hoppas du blir piggare, det e ju så jobbigt att vara trött, jag vet...

Läckra sommarlo´s!!!

Kram

Postat av: Fia

Det som Ita skrev vill jag också uppmärksamma dig på, men du kanske redan har fått gjort; för mig som hade ungefär dina symtpom så visade det sig att min sköldkörteln i producerade tillräckligt, så jag fick Levaxin som hjälper mig oerhört, varje dag!



Din lo:s är jättefina jag gillar din stil, den känns väldigt genomtänkt och personlig.

2008-09-11 @ 23:47:38
URL: http://fiaskapar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Bra att du har tagit tag i problemet och gått och kollat dig. Hoppas att du får ordning på det! Inte kul heller att känna sig trött jämt!

2 härliga layouter!! Kul med nytt format!

krAM Anneli

2008-09-12 @ 09:56:23
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: mojje

kikar in på allt nytt och fint som jag inte hade sett förrut!!!! Hoppas du gjorde några fynd på mässan!/m

2008-09-16 @ 18:28:33
URL: http://mojmojmoj.blogg.se/
Postat av: Petra

Very nice indeed!!!

KRAMar Petra

2008-09-16 @ 20:55:31
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: MarieG

Vad fint det blir ditt album! Kul att scrappa i lettersize ibland... Går lite fortare!

Hoppas du blir av md din trötthet nu!!!

Kram Marie

2008-09-17 @ 06:49:42
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback