Mässa till helgen

I lördags hade vi DTträff på Arkivet inför mässan till helgen Super duper trevligt  och god fiska soppa mums(ja ni läste rätt jag börjar lära mig äta mer och mer fisk *L* tänk om resten av familjen vågar testa).  Ni missar väl inte att de är scrap och stämpelmässa  nu på lördag och söndag på svenskamässan med massor av olika utställare, detta får man ju inte missa om man gillar att pyssla.Jag jobbar natt hela helgen men de får inte stoppa mig , jag är nog inte där först i kön som vissa andra ;) men inte heller allt försent heller.

Ja denna layouten känner vissa till. De var ett tag sedan jag började på den
så har den bara legat och väntat på rätt kort. Vi gjorde nämligen själva layouten
utan kort  på en liten träffa hemma hos mig i sommras alla gjorde "likadan" grund

Killarna på skolavslutningen i sommras.


Från förra årets semester i kroatien.



Oj jag har visst klippt av layouten lite, ser de ut som.
Dessa korten är tagna hemma hos mamma i deras uterum.
Hon har de alltid så ljuvligt fint. Hon älskar inredning med gammalstil och
de går ju inte att ta misste om.

Ja de var lite scarppat från mig. tjinge ling

Kommentarer
Postat av: Lenalandis

Vilka fina LO´s du har gjort! En sådan altan skulle jag vilja ha som din mamma har! Vilken stl på LO scrappar du i?



Tack för den snälla kommentaren i min blogg!

Ha en skön helg!

Postat av: Anneli

Härliga layouter, som vanligt!!

Måste oxå hitta ett kort till LO:n vi gjorde hemma hos dig.

Mysig altan din mamma har!

Hoppas vi ses på söndag!!

Trevlig helg!

krAM Anneli

2008-09-05 @ 13:03:52
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: Christel

Trillade hit o tycker det e kul att läsa om nån annan som oxå varit på Krk.. även om det är ca 25 år sedan jag var där.



Kram

2008-09-07 @ 22:06:07
URL: http://www.chrizzan.blogspot.com
Postat av: Petra

Hola chica

Tack för senast!! Det va ju så mysigt och roligt.

Vilka fina LO's du gjort. Fast d behöver jag ju nästan inte säga L

kram Petra

2008-09-08 @ 00:01:50
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Maria

Häärliga layouter! Himmel vad mysigt din mamma verkar ha det! Det är nästan så du kan ha ett "hemma-hos"reportage från henne i bloggen, såg så fint ut! Antar att mässan var rolig =) Missade det pga fullt ös med kalas o annat, men det går ju fler tåp! Ha det gott, Kram Maria

2008-09-08 @ 10:31:54
URL: http://mariascollage.blogg.se/
Postat av: monica

åhhh vad snygga layouter!!!

Ha det bra!

Kram!

2008-09-08 @ 13:58:37
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback