En till

Denna layoutern fick jag ideen från att JP hobby hade en scrapputmaning som jag tänkte hoppa på. Att inspireras av "lapptäcke tekniken". Först hade jag börjat sy med maskin runt om men symaskinen och jag hör inte ihop de bara strulade, så de fick bli ett band :( men de e okej. Sen strulade scannen så de blev lite snet i kanten, men vad gör väl de ;) Inte riktigt min dag kanske.

Den känns lite som en nybörjar layout.....den ville inte bli som jag hade tänkt mig först. Men så e de ju ibland bara att hoppa på nästa projekt :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fräck lo med härligt blåa färger!!

Såg presentationen av dig på Arkivets blogg, jättefin!!

krAM Anneli

Postat av: malin

jättesnyggt! både i färger och stil - jag gillar rutorna och lapptäckstanken :) kramkram!

2009-09-04 @ 09:16:56
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback