Utkast: Jag har ...

Jag har inte varit så himla  flitig på bloggen de senaste. Vi har haft fullt upp här hemma med att fräscha till de i lite olika rum.
Först ut blev Linus rum där Aders byggde till lite så vi fick ihop en extrasäng
under linus säng + en liten myshörna


Linus egna klättreträd *L*



Och näst ut är vårt sovrum, de behövdes fräschas upp lite.

Vårt sovrum innan. Tråkigt!
Anders och Linus har börjat riva tapeten där en fototapet skulle upp.

Välkommen in i vårt sovrum...





Jag har lite mer roliga saker att berätta ...Men hinner inte just nu men jag
kommer strax tillbaka ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Så fräcka fototapeter ni satt upp! Det är alltid lika kul att göra om och att få köpa lite nytt. Jättesnyggt!!! Nyfiken på de roliga sakerna du ska berätta om...Kram Annika

Postat av: Pannkakstårta

Hej! Tack för kommentaren och ja det ska bli väldigt roligt! Fina tapeter!

2009-02-17 @ 22:32:20
URL: http://pannkakstarta.blogg.se/
Postat av: Miss CutiePie

Åh vad härligt ni får det!! Jättetufft!

Tack söta för din kommentar, vad glad jag blev! :)

Kram!

2009-02-18 @ 00:48:23
URL: http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/
Postat av: Erica

Vad fint ni gjort :) Jag förstår inte hur alla hinner... jag tycker aldrig vi har tid... får försöka dra igång det bara. Nu är jag Jätte Nyfiken, berätta berätta..... Kram Erica ;)

2009-02-18 @ 08:51:11
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Ita

Skit snyggt. Det måste kännas som ni liggr på playan varje ggr ni lägger er ler. Visst e det roligt att ändra lite. Själv väntar jag på våran tapesör som LOVAT att han skulle komma denna vecka.... han e bara över 1 år sen... suck

kram

väntar spänt på det andra roliga

2009-02-18 @ 10:10:18
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

Gu´så fint det blev.

Hmmmm kanske jag skulle ta och riva lite tapet i vårt sovrum...

Blev verkligen fint.

kram kram

2009-02-19 @ 09:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback