E såå glad

Jag sökte även detta året för att vara med i Arkivets Desigen Team och kom med Jippi :) :) e såå glad att hon ville ha mig ett år till ;) Längtar att få sätta igång med de första uppdraget Jag är så nyfiken vad de kan vara vi ska göra...

Något helt annat. Vad vi har hittat på mer än att "renoverat" lite. Jo killarna var ju ledig föra veckan så de blev lite bakande hos oss oxå fast inte så mycket smaskigt som Malin hade gjort. Här blev de minisemlor och kanelbullar. Vi spelade "disco" bowling en dag.

Rasmus koncentrerar sig



Visst har jag en snygg stil *L*
 
En dag på lovet  åkte killarna och sov hos sina kära kusiner, så de fick lite snö och pulkaåkning på lovet med.
På helgen fick vi fin besök av  våra goa vänner från Nässjö.
Vi mötte upp dem vid stationen, Killarna åkte hem till oss och Jag och Helen gjorde stan *L*.  Jag har ju dragit in henne i scrapträsket. Hon är jätte duktig och väldigt produksiv på att göra layouter. Men tyvärr har hon inte fått till någon blogg ännu, så ni kan inte se hennes layouter :(  Hon handlar mycket via nätet så nu ville hon se sakerna live. Så de blev en sväng till Inex, Arkivet och Panduro. Vi fick även shoppat lite kläder. Tyvärr var min plånbok ganska tom :( annars hade vi säkert gått flera timmar till på stan.  TACK för att ni kom, de är alltid lika roligt att träffas.

kollar på melodifestivalen bla


Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis grattis! Vad roligt att du blev utvald till DT, jag blev inte förvånad :)

Kram kram Erica ;)

Postat av: Annika

Ett stort GRATTIS! Så kul att du blev utvald igen. Är inte heller förvånad då du gör så mycket fint! Bowling är kul...kanske vi papergirls skulle prova på det oxå. Kram Annika

2009-02-19 @ 19:32:13
URL: http://mellbina68a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback