Utkast: Lovat lite ...

Lovat lite kort på våra små charmtroll här hemma.

Simpson tyckte de var så där att bada. Medans Saga såg mer ut att njuta,
men de e ju så med oss girls vi gillar att vara rena och fina :)


Saga i Rasmus famn


Sixten Ligger tryckt här hos mamma


Simpson


Simpson lite närmare.


Give me five.. -Simpson


Bus i blicken.

De brottas och leker en hel del nu. Här är de Simpson och Saga in action.


Nu har de börjat att få lite riktig uppblötat torrfoder oxå. De gillar dom. Mat
är gott. Kolla in tungan på Saga :)


Kolla in vad stolt Saga går  med den lilla svansen upp i vädret.


Utslagna hjältar ligger lite huller om buller. Kan ni se alla tre *L*

Ja lite från mig lite mer annat kommer senare.
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så söta de är!!

Kram

Postat av: Erica

Vilka små goooodingar! Kram Erica :)

2009-02-15 @ 19:47:26
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Ita

Man kan ju inget annat än le när man ser dem ler så sööööööta! Kommer bli svårt att skiljas från dom va?

Kram

2009-02-15 @ 21:23:58
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: annika

Man bara njuter av att se dom små liven. Hade gärna haft dem alla :) Kramar Annika

2009-02-16 @ 20:53:45
URL: http://mellbina68a.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

ja men hallå ..hur söta kan de vara. Jag blir helt mjuk i hjärtat när jag ser dem.

Mmmm tänk om jag ända finge gosa med en...bara liiiite

2009-02-19 @ 09:23:31
Postat av: frida

Gud vad hundarna e söta!! önskar att min pappa kunde gå med på det.För mamma tycker ju att det är helt okej nu!:)

2009-02-20 @ 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback