Lite pysslat..

Jag fick ett mail av min kära vän i Nässjö (tack Helen) som hade koll på att scrapaddicted hade 50%
på allt. Så de var ju bara att skicka en beställning snabbt innan allt tog slut.
Så de blev en del olika alfabet (thickles och rubons :) bla och denna ljuva stämplen.
Jag tycker den är sååå söt.
Så kvällen och natten i onsdags gick åt till att pyssla mellan valpfödandet.
Jag kunnde ju inte sitta och rulla tummarna precis, utan ville ju vara i närheten av
sally hela tiden.Så gissa vad hon och valparna är... jo i min pysselhörna *L*





Men Layouterna känns tråkiga liknar varanndra hela tiden. Nä de e verkligen
dax för en scrapträff så man får nya krafter och insprationer och utmaningar.

Ha de gott---------------kramiz----------------------

Kommentarer
Postat av: Erica

Layouten är jätte fin, korten oxå. Lånar gärna den stämplarna ngn gång :0) Hur går det med lilla Sally och grynen?? Du ringer väl?? Kram kram Erica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback