Någon som ska med?

Någon som ska med?

Hejsan svejsan
Såg precis på Arkivetsblogg att de skulle bli sommarscrapträff i Gamlestan i Göteborg. E de någon som ska dit??
Jag funderar på att göra de, jag jobbar inte :)
http://scraptraff.webs.com/

Här händer de grejer helgen var spekad med bröllop, passa barn och flytta pappas möbler.
Linus bästis mamma och man gifte sig i lördags de var såå fina.  Ååå vad jag gillade hennes klänningen  en sådan vill jag ha om jag NÅGON GÅNG skulle bli gift vill säga. Hennes mamma hade sytt den. Lite pinsamt var de, vi kom till kyrkan när de var dax för brudparet att gå in ,vi var nämligen i fel kyrka först ;( *fniss* så vi väntade lite och smög in lite senare när alla vände sig mot brudparet när de stod där framme ;) efter bröllopet var vi bara med en stund sedan tog vi killarna med oss hem . De var riktigt mysigt att få ha en lite charmknutta i sängen en natt. Man uppskattar sina egna ännu mera sedan, att de e så stora och man inte hela tiden var tvungen att ha järnkoll vad de gör. Vi var ju rädda att lillkillen skulle trilla i poolen.
Sedan gick de ett lass med lite möbler till Pappas nya lägenhet på söndagkväll. De gick bra. MEN....
Sedan på måndag morgon när jag skulle ta med de sista alla prylar, kläder mm gick de sådär ....
De började med att hans gamla personal gav han fel medicin på morgonen, just denna morgonen oxå. Han fick nattmedicinen :( :(  så nervös och helt slut fick jag med han tillslut till de nya. Där började helvetet braka lös trött som han var + att de sa till honom att han INTE får dricka alkohol där (de ska han ju absolut inte göra så de gör rätt i) Herre gud vad ilsker han var sedan. Gapade de ena fula orden efter de andra  hur jä..a dum jag är hur jag skulle få ångra detta .Ett tag skulle han skjuta mig?? men man kan ju undra med vad? Nä de e tråkigt att de blev så himla fel idag. Här har jag verkligen leggat på för att han skulle få en lägenhet mm slitit med möbler kläder + att jag måste städa ur han gammla rum :( så får man bara skit. Ja ja hoppas på att allt löser sig till de bästa. De kändes bra att han äntligen hade fått lägeheten. Och att vi har bestämmt vilken skola killarna ska gå på. Så blir de ändå bara fel.
Pust hoppas nu bara att de inte blir pannkaka imorgon oxå, när Rasmus ska hälsa på sin nya skola utan att vi kan gå där ifrån nöjda och glada.
Hjälp mig hålla tummarna på att de e en bra klass och lärare ;)
På lördag åker vi på väl förtjänad  slappar semester de ska bli sååååå skönt bara slappa och äta gott. Längtar massor
Oj orkade ni läsa hela detta  ;) De e så skönt att bara få skriva av sig ibland. Så känns de som man kan släppa de lite lättare, bara ut med de ;)
Kram på er allihop där ute

Kommentarer
Postat av: malin

gumman... vad jobbigt med din pappa... jag tycker att du är otroligt duktig och stark som klarar allt detta - visst, man måste - men det är inte alltid man orkar alla måsten... stor kram till dig, lycka till på nya skolan - det kommer att bli kanon! kramkramkram

Postat av: Maria T

Jag håller på dig!

Ha det gott på semestern!

Kram

2009-06-02 @ 09:22:29
Postat av: Erica

Vissa dagar blir bara allt fel och särskilt sådana dagar när inget får gå fel.... massor med kramar från mig också :) Hoppas att allt gick bra på nya skolan i alla fall.... Önskar er en riktigt härlig semester :) Kram kram Erica

Ps! men jag kommer sakna dig på söndag.

2009-06-04 @ 09:35:35
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Anneli

Du är grymt stark Nancy, som fixar och donar med allt när det gäller din pappa, förstår att det känns tungt men du fixade det!!

Njut nu av en välförtjänt semester!!!

krAM Anneli

2009-06-05 @ 22:18:12
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas semestern har gjort så du kan släppa det mest negativa som har hänt.

Och jag hoppas den nya skolan blev ett bra val?!



Kramar

2009-06-14 @ 08:38:22
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback