Lite kort

På sista paperdolls visade jag hur man gjorde dessa påskkorten. Då jag gillar att fira allt som kan firas...och vill gärna smitta av mig lite  *ler* Tyvärr blev de inte så bra scannat och som ni vet är de ju så tråkigt att scanna så jag orkade inte göra om de .



Här är kortet utvikt.

Även ett beställt kort till min kollegas dotter som blir tonåring. samma vikning som påskkorten.

Får se om jag kan scanna några mer innan de lämnar pysselhörnan ;)

Annars har de  varit en jobbar helg för mig , men vi har fått klämt in Linus första handbollscup på lördagen.
5 matcher spelade de små liven. 2 vann de, 2 förlorade de, 1 spelade de lika.
och på söndagen blev de en sväng till kvibergsmarknad :) efter att ha sovit lite först.

Imorgon när jag har sovit ska de påskpyntas ordentligt (hoppas jag) här hemma inne och ute. De ska synas att de e vår på G.
Ha de gott och kram allihop

Kommentarer
Postat av: Annika

Korten är så fina och jag gillar vikningen skarpt. Hade ju försökt själv innan...så det var kul att du visade just den! Är tyvärr ingen påskpyntare av rang men lite ris blir det! Hoppas verkligen att våren är på G nu. Ha det så gott. Kramar Annika

Postat av: Petra

Ditt kort är väldigt uppskattat kan jag meddela dig. Visade det på jobbet och ALLA blev görförtjusta i det. Det är väl klart du ska va med på fotona, jag va ju det!! Och du blir visst bra på kort och snygg med för den delen.

Så nu åker riset, fjädrar, tuppar och vad ni nu har fram? Jag kanske tar fram nåt för Liams skull men han är å andra sidan hos pappa över påsk.

Nä, nu ska jag försöka få nåt gjort

kram kram

2009-03-25 @ 21:27:21
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback