Halloween mm

Här hemma har de firats Halloween i två dagar. Först hade Linus fest för sina kompisar så 17 små demoner häxor mm var de här på fredan. Och på lördagen hade vi några av våra goda vänner här. Kvällen avslutades med ett varmt bubbelbad ute med Erika och Ola (grannarna) tills vi var skrynkliga och trötta .
Linus ville gärna ta kort på sina snygga föräldrar på halloween


vi bjöd bla på avklippta fingrar och ögon :)




Lite "gammla som jag inte har visat ;)


Två super lätta layouter. De behövdes knappt göras något  pappret är så fint och nästan "layout"färdigt om ni förstår mig. Pappret kommer från Webster pages även texten. 


På den första layoutern la jag bara till fotomattan och jourling pappret bakom kortet + lite glitter
Den andra fick lite blommor med var sin brads i.

Håller nu på med lite julkort, önskade att de gick mer som rinnande vatten, de e lite trögt :( men hoppas de lossar snart.

Ha de gott, gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad mycket fint du gjort! :D

Postat av: Heléne

Åhhh....fy vilka läskiga fingrar!! Glad att de inte är mina. Kram ändå!!

2009-11-07 @ 17:36:19
URL: http://lemontrees.bloggagratis.se
Postat av: Therese

Det där såg läskigt gott ut! ;)

Gillar verkligen dina layouter och kortet!

Läste på paperdolls sida om kransbinderiet. Tror du man skulle kunna få va med?

kram kram

2009-11-10 @ 17:19:18
URL: http://pyblo.se/thezzan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback