3 layouter och lite babbel

Jag hinner inte med allt jag vill....
Jag har haft fullt upp. Jobbat masssor och massa annat att fixa med, men jag har scrappat lite bla dessa tre layouter på uppdrag för
Arkivet
På alla tre layouterna har jag använt de NYA härliga papperna från Maja Design.

Anders och Rasmus i husbilen förra året.




Linus och Rasmus försökte surfa på vågorna i ...Kroatien




När vi var på semester i Turkiet förra året, så träffade vi ett par gammla vänner (Vi gick med våra stora barn Rasmus och Willemo på öppnaförskolan bla när de var små) som tyvärr har flyttat från Göteborg för 10 årsedan. I självaste Turkiet Världen är allt bra liten ;)



Ååå vad jag längtar till semester när man ser alla semester bilder. Och ännu mer längtan blir de nu ...när vi köper en ny stor husbil :) :) Vi ska ner och hämta den i slutet på veckan Jippi.

De e kanske några som väntar ivrigt på att få se mer bilder på valpen och Sally förstås. De e svårt att ta bilder antingen sover hon Semlan (Selma) ska hon förresten heta. Eller så går huvudet väldigt fort så alla kort är nästan suddiga. Men jag lovar de ska komma några kort SNART.

De var allt för denna gång
see you later..
Nancy


Kommentarer
Postat av: Lena

Det är svårt att få till bra djurbilder. Men ja, jag vill gärna se bilder på den lilla. Fina LO:s har du gjort, som vanligt!

Postat av: malin

jättefina layouter :) jag blir så scrapsugen när jag ser allt fint du gör... och du - TACK för att du körde förbi här förut, typiskt att vi precis missade varandra :) kram

2010-04-20 @ 22:10:45
URL: http://mallafors.blogspot.com
Postat av: malin

jättefina layouter :) jag blir så scrapsugen när jag ser allt fint du gör... och du - TACK för att du körde förbi här förut, typiskt att vi precis missade varandra :) kram

2010-04-20 @ 22:11:27
URL: http://mallafors.blogspot.com
Postat av: malin

jättefina layouter :) jag blir så scrapsugen när jag ser allt fint du gör... och du - TACK för att du körde förbi här förut, typiskt att vi precis missade varandra :) kram

2010-04-20 @ 22:11:58
URL: http://mallafors.blogspot.com
Postat av: malin

hahahaaaaaaaaaaaa - så går det, när man försöker kommentera.. hihi sorry - det är bara lilla jag som spammar din blogg vännen

2010-04-20 @ 22:12:44
URL: http://mallafors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback