Italien

Vi har ju varit i Italen (kom hem i söndags) och åkt skidor.
Vi hade verkligen jätte tur med vädret Strålande sol i 4dagar sen var de okej väder de andra två dagarna.
Backarna är verkligen lååååånga. Anders drog iväg mig i en svart (svårats) som var 3 km lång som tur var var de inte brant lutning hela tiden, fast jag önskade att killarna var med i den backen så jag kunnde få vila lite mer *L* (fast de e inget säkert kort att man alltid får vila ibland åker de snabbare än mig) Bena var som spagetti när vi äntligen var nere ;)
Men här är lite kort från semestern




Killarna åkte under bena på kossan ;)




Killarna älskar att åka i skogen, men iblandf går de inte så bra *L*


De var väldigt lite folk i de flesta backarna, vilket var väääldigt skönt.




Rasmus start klar


Här var de väldigt svårt att åka så vi fick ta av oss skidorna och åka på rumpan ner :)


De var väldigt coolt att hoppa i Fun Parken Här kommer Rasmus swischande och ska åka och hoppa från en bil.


Killarna åkte skoter oxå.


Cool kille (Linus) som pausar


Den här backen var inte att leka med. Tyckte synd om vissa. Man kom med liften upp på dena topp och ända vägen ner var denna branta svarta backe. Men ner kommer man ju alltid.


Anders njuter av utsikten.


Så här snygg kan man vara ;) *fniss*


Rasmus..


Tror ni att Anders fick sig några extra ögon som kollade på han när han hade masken på *LER*



Ja de var lite kort från oss.


Förresten nu har vi parat Sally igen de var ju ett årsedan hon hade valpar för första gången, så nu tyckte vi att vi ville göra de igen. Så vi hoppas på många små fina valpar som tittar ut i slutet på Mars (släpps sedan i slutet på Maj/ början på juni)
Värt att tänka på några där ute ;)
 Nu ska jag försöka få killarna att vilja göra något med sin kära mamma... får se om jag lyckas ;)
Ha de gott

Kommentarer
Postat av: Heléne

Jag ser att ni har haft det underbart och att det förmodligen var värt den lååånga bilresan.



Kram

Postat av: ElisabethT

Underbara bilder och jag längtar till vår tripp till Sälen.

Valpar....denna gång låter det som om tiden passar för oss...

Kram

2010-02-28 @ 09:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback