Fest och några kort.

Igår var jag på 30 årsfest hos Jenny en nyfunnen scrappvän. Tack Jenny (+ alla andra) för en super trevlig och rolig kväll.
Jag e så himla glad att jag fastnade för denna hobbyn, man träffar och hittar massa nya goa vänner som man annars aldrig hade träffat. LÖVLY ;)

Jag e usel på uppdatering :( men imellan åt hoppas jag kunna klämma in lite här med inte bara på fejjan ;)

I Onsdags var de min tur att blogga för Arkivet, då visade jag hur enkelt man kan göra sin egna lilla söta ask. Så här blev den när den e färdig de e du nyfiken på hur man gör finns de en väääldigt enkel beskrivning på Arkivetsblogg.




 
Några kort hann jag scanna innan ägan fick dem ;)






Ha de gott
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback