Några layouter

Här hemma håller vi fortfarande på med GI fast jag e lat på att lägga upp recept :( Idag tex blev de kycklingfajitas fast utan bröd för mig och Anders. Jag tyckte jag var smart gjorde ganska mycket så får Rasmus med sig 2 st fajitasrullar till utflyckten imorgon :)

Jag ser att jag har glömt att visa några layouter så här får ni några




Dessa tre gjorde jag i Lördags när vi hade en miniträff 






Och ni har väl inte missat månadensskiss på
Arkivet så här blev min tolkning

http://arkivet.blogg.se/category/manadskissen.html






Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad fina! Tänkte också lägga ut de få layouter jag gjort på min blogg. Ska bara få tummen ur och fota! Vilken god mat ni fick idag! Här hemma blev det inte så lyckat....nån äcklig korv. Men imorgon blir det desto bättre. Hoppas jag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback